Siirry sisältöön

Tervetuloa Kuninkaan tyttäret ry:n kotisivuille

 

Jeesus elää!

Pääsiäisen ylösnousemuksen jälkeen Jeesus liikkui vielä maanpäällä ja tapasi monia. Kerrankin hän seisoi opetuslastensa keskellä ja sanoi ”Rauha teille!” Se oli liikaa ja läsnäolijat pelästyivät. Jeesus vastasi: ”Miksi olette järkyttyneitä ja miksi teidän sydämeenne nousee epäilyksiä?” Vaikka nämä ihmiset olivat nähneet jo valtavasti ihmeitä, oli heilläkin raja ymmärtää ja käsittää asioita.

Myös meillä on rajallisuutemme. Mutta Jeesuksella ei. Hän tulee ja toivottaa rauhaa seuraajilleen yhä uudestaan. Me saamme toimia tämän todellisuuden lähettiläinä täynnä Pyhää Henkeä, ja sen tuomaa yliluonnollista rohkeutta ja ymmärrystä. Tuolloin opetuslapsilla ei vielä henkeä ollut, vaan Jeesus tuli ohjeistamaan sen odotuksessa.

Jos koet, ettet ehkä aivan ymmärrä, mitä Pyhällä Hengellä tarkoitetaan tai kaipaat rohkaisua Hengen täyttämään elämääsi, ota osaa Kuninkaan tyttärien tilaisuuksiin ja tapahtumiin. Katso lisää tapahtumat-välilehdeltä, missä menemme ja tule osaksi yhteyttä!

Lue alta, mitä Kuninkaan tyttäristä on sanottu.

Palautteita ja rohkaisua

”Usein kun tapahtumaviikonlopuista palaa kotiin, niin jo auton kotiparkkiruudussa mielen tavoittaa ankeus ja yksinäisyys. Nyt on ollut ihan erilaista. Tulin niin syvästi kosketetuksi, että vieläkin tunnen lämmön sisimmässäni. Työpäivien ja ihmissuhteiden mykkyrät eivät ole saaneet lämpöä viilennettyä.”
(palaute Rakkaudella kohdattu -retriittiin osallistujalta joulukuu 2023)

”Jokainen Jumalan tytär on jotain hyvin kaunista ja erityistä.💖 Kaikkivaltias armollinen Isä ja Vapahtajamme, Herra Jeesus Kristus siunatkoon teitä runsaasti sekä vahvistakoon teitä Pyhän Hengen voimassa.”
(Petri Välimäki, pappi ja Maailman tärkein tehtävä -sarjan kirjoittaja sekä toimittaja, 2023)